Friday, July 28, 2023

हिमाल हास्छ, पहाड नाच्छ, तराई झुल्दछ

      "हिमाल हास्छ, पहाड नाच्छ, तराई झुल्दछ" 


हिमाल हास्छ, पहाड नाच्छ, तराई झुल्दछ !

यही हिमाल, पहाड, तराइसंग नेपाल बल्दछ !!

धानको बाला, तराई झुल्दा मधेश उज्यालो !

तोरीको फूल पहेलै फुल्दा यो मन रमायो !!

हिमाल हास्छ, पहाड नाच्छ--------------

यही हिमाल, पहाड, तराइसंग---------------

-------- १-----------------------------------------

शिरमा मेरो ढाका र टोपि, शिरैमा हिमाल !

चन्द्र र सूर्य नेपाल झण्डा, नाच्दछ फरर !!

आखाँमा मेरो त्रिशुली बग्ला, नानीमा गण्डकी !

छातिमा मेरो नेपाल रहला, मुटुको ढुकढुकी !!

हिमाल हास्छ, पहाड नाच्छ--------------

यही हिमाल, पहाड, तराइसंग---------------

--------------२ -----------------------------------

गलामा मेरो लैबरी बस्यो, भाकामा सोरेठी !

दिलमा मेरो रोदी र घाटु, नृत्यमा मारुनी !!

कोइली गाऊला, मयुर नाच्ला चारकोशे झाडीमा !

कस्तुरी मृग दौडेर खेल्ला आखाँको नानीमा !!

हिमाल हास्छ, पहाड नाच्छ--------------

यही हिमाल, पहाड, तराइसंग---------------

-------------३ --------------------------------

दमाहा, झ्याली, ट्याम्को र सनाही मिलेर बजेका !

डम्फु र मादल नर्सिङ्घा बज्दै नेपाल भनेका !!

रतेडी देउडा भाकामा हाली मिलेर नाचौला !

हिमालमुनि स्वर्गको देश रमाउदै बाचौला !!

हिमाल हास्छ, पहाड नाच्छ--------------

यही हिमाल, पहाड, तराइसंग---------------

----------------------४ -------------------------------

   (समाप्त )

No comments:

Post a Comment