Sunday, June 25, 2023

म र बास्तबिकता

          "म र बास्तबिकता"

मैले दनदनी बलेको आगो देखेपनि 

बस,

मलाई एक झिल्को मात्र आगो भए पुग्छ 

किनकि ,

मलाई आगोले मात्र एक छाक चुल्हो बले पुग्छ 

म नदीमा पानीको भेलसंग तैरिएपनि 

बस,

मलाई एक घुट्की पानी भए पुग्छ 

किनकि,

मलाई पानीले  मात्रै एक पटक प्यास मेटे पुग्छ। 

--------------१ ------------------------------------

अहँ,

मलाई शहरको गगनचुम्बी महल चाहिदैन 

बरु,

खरको एकसरो झुपडी भए पुग्छ 

अहँ ,

मलाई सुनको बहुमुल्य सिक्री चाहिदैन 

बस,

सयपत्री फूलको एउटा माला भए पुग्छ। 

------------------------२ ------------------------

म मान्दिन,

इश्वरको मूर्तीले पनि "हरि ॐ" बोल्छ भन्ने कुरा

किनकि,

मान्छे आफ्नोलागि आफै बोल्नुपर्छ। 

म मान्दिन,

मन्दिरको घण्टा पनि "तथास्तु" बक्छ भन्ने कथा 

किनकि,

मान्छे आफ्नो प्राप्तिको निम्ति आफै कर्म गर्नुपर्छ। 

म मान्दिन,

धातुको मुर्ति पुज्नुपर्छ भन्ने आस्था

किनकि,

मान्छे आफ्नो आत्मा आफै पुज्नुपर्छ। 

---------------३ ------------------------

त्यसैले,

आजभोलि त बिश्वास

मेघमाथि उड्ने हैन ,

मेरो आत्मादेखि पलाउन थालेको छ 

मेरो हृदयदेखि टुसाउन जानेको छ। 

किनकि,

मलाई कल्पनाको आकासमा चरा झैँ उड्नुछैन 

बरु, यथार्थताको धरातलमा गोरु झैँ जोतिनुछ 

मलाई अबिश्वासको सगरमा चील झैँ आकासिनुछैन 

बरु, बास्तबिकताको तलाऊमा माछा झैँ पौडिनुछ । 

----------------४ ------------------------------------

आखिर,

म यो धर्तीको खुम्चिएको अनुहारलाई

साझको चिसो स्पर्शले हसाउन चाहन्छु 

म यो पृथ्वीको कठ्यांग्रीएको बिहानीलाई 

सूर्यको किरणले तताउन चाहन्छु 

म यो धर्ती आकासको बिशाल छातीमा 

स्वर्णिम सपनाहरु सजाउन चाहन्छु 

किनकि,

 मेरो कानमा राष्ट्रप्रेमको गीत सदा गुन्जिरहन्छ :

"बनेको छ पहराले यो छाति मेरो 

म झुक्दै नझुक्ने नेपालको छोरो "

      ------- ५ ----------------

     (समाप्त ) 

No comments:

Post a Comment