Friday, March 3, 2023

म हुर्किएको अर्चले नगरी

 "म हुर्किएको अर्चले नगरी"

म हुर्किएको नगरी यही हो !

बाल्य र बयस्क जीवनी यही हो !!

म जाऊ जहाँ नगरी यही छ !

म गाऊ गीत पखेरी यही छ !!

---१ -------------------------

मेरो बतासे सफा बतास !

मेरो अर्चले खुला आकास !!

बहन्छ हावा बनी हृदयको !

झुल्केर सूर्य बनी सुनौलो !!

-----२ ----------------------

कति स्वच्छ अनि सफा बतास !

म हुर्किएको त्रिपाठी निवास !!

वल्ला र पल्ला घरका छिमेकी !

पालो र पैचो गर्थ्यौ गाऊबेशी !!

-----------३ ------------------------

भैसी र बाख्रा हेरेको चरण !

उत्तिकै हरियो सदाबहार !!

सुक्दैन पानी ठूलो पधेराको !

मेट्दैछ तीर्खा प्यासी गलाको !!

-----४ -----------------

म हुर्किएको नगरी उज्यालो !

भएको रहेछ बनी बिजुलीको !!

बाटो र घाटो सडक पो भएछ !

पोखरा लेखनाथ नगरी भएछ !!

----५--------------------------

यो अर्चलेको ममता पुरानो !

बल्दैछ आगो बनी प्राणप्यारो !!

कसरी नलेखू स्वर्ग देखी देखी !

म हुर्किएको अर्चले नगरी !!

-------(समाप्त) ---------------

 --डा . दीपक यात्री

 प्रमुख सूचना प्राबिधिक, नेपाल क्यान्सर हस्पिटल एण्ड रिसर्च सेन्टर 

ललितपुर 

 स्थायी ठेगाना: अर्चले , पोखरा लेखनाथ –२७ ,कास्की नेपाल

रचना मिति : २०७४ श्रावण १४ गते 

   

No comments:

Post a Comment