Wednesday, March 1, 2023

स्त्रीत्व अनुभूति

 "स्त्रीत्व अनुभूति "

एकान्तमा जब मुटुको ढुकढुकी छाम्छु

धड्कनले स्त्रीत्वको अनुभूति दिन्छ। 

स्पन्दन स्पन्दनमा प्रेमको झड्का दिएर। 

हृदयमा जब भावनाको स्पर्श गर्छु 

स्पर्शताले स्त्रीत्वको अनुभूति दिन्छ 

छाति रसाएर र एक मुटु अनेकतामा बाडेर। 

आँखा जब क्षितिज क्षितिजसम्म फैलाउछु 

दृश्यले स्त्रीत्वको अनुभूति दिन्छ

मनोरम दृश्य र अपार सौन्दर्यको ईच्छा गरेर। 

जब नङ गालामा एकपटक रगडेर हेर्छु 

रगड़ाईले स्त्रीत्वको अनुभूति दिन्छ 

सौम्य, कोमल र कान्त स्पर्श दिएर। 

------------१ ------------------------------

ए !

म सोह्रै आना स्त्रीत्व अनुभव गरिरहेछु 

मेरो हृदयको कुना कुनाबाट स्त्रीत्व छचल्किरहेछ 

मेरो मुटुको तलाउबाट मातृत्व छताछुल्ल पोखिरहेछ। 

मेरो आत्माको बीज बीजबाट 

युबतीत्व उत्पत्ति भइरहेछ 

म त बास्तवमा स्त्री नै रहेछु। 

-----------२ -----------------

अझै शंका लाग्छ,

एकान्त कोठामा गएर स्त्रीत्वको पहिचान खोज्छु 

त्यहा त रजश्वालाको कुनै संकेत छैन 

ऐना अगाडि निर्बस्त्र मूर्ति ठड्याएर अबलोकन गर्छु 

त्यहा त कुनै मातृत्वको स्तन छैन 

फेरी अन्धकारमा लुकेर युबतीत्वको खोजि गर्छु

त्यहा त कुनै घोप्टो कौडीको सुन्दरता छैन। 

-----------------------३ -------------------------

म अन्यौलमा पर्छु,

प्रकृतिले मलाई पुरुषको अंग दिएर 

सम्पूर्ण रुपले स्त्रीको स्वभाव दिएकाछन

केवल बाहय दृश्य पुरुषको बनाबटी दिएर 

भित्री मुटु र हृदय साच्चि नै स्त्रीको दिएका छन् 

त्यसैले त,

हरेक क्रियाकलापमा 

म युबतीत्वको अनुभूती पाउछु 

म मातृत्वको अनुभूती पाउछु 

समष्टिमा स्त्रीत्वको अनुभूती पाउछु। 

-----------४ --------------------------


 (समाप्त) 

स्रष्टा : ड़ा दीपक यात्री

लेखनाथ-२७, कास्की 

हाल :प्रमुख सूचना प्राबिधिक ,

नेपाल क्यान्सर हस्पिटल एण्ड रिसर्च सेन्टर

ललितपुर नेपाल

रचना मिति : २०५३ साल पौष १७ गते 

No comments:

Post a Comment