Tuesday, February 14, 2023

चरासंग कल्पिदै :

 
     चरासंग कल्पिदै :
चरा,
स्वछन्द आफ्नै पखेटाको भरमा
उमंग आफ्नै मौलिक परिबेशमा
हरियाली भरेका बोटहरु चहार्दै
स्वतन्त्र स्वतन्त्र उडीरहेछन।
-----------------१ ------------------------
 चरा  एक हुल जत्था बनेर,
चारै दिशा घुम्दै भौगोलिक यात्रा गर्छ
चरा एक बथान जत्था बोकेर
भूगोलको कुना काप्चामा सयर गर्छ
चरालाई कुनै प्रादेशिक बन्धन छैन
चरालाई कुनै भौगोलिक रोकावट छैन।
----------------२---------------------------
मधुरम चिरबिराहाट  चराहरुको
कसैले चुच्चोमा बुझो लगाउन सक्दैन
मधुरम बोलि कोईलीको
कसैले बोलीमा कुहु कुहु रोक्न सक्दैन
अनुपम नृत्य मुजुरको
कसैले पंखमा सुन्दरताको खोट लगाउन सक्दैन।
-------------------३ -------------------------------------------
चरा बसन्तमा पालुवासंगै रमाउछ
चरा हेमन्तमा शिशिरसंगै बहलाउछ
कुनै पनि बेला आफ्नै स्वेच्छाले
रुख फेरी फेरी गुड बनाउछ
अनि जुरेली र भगरी चरीको नाममा बसन्तमा
धीतै मर्नेगरी सबैका आँखा लोभ्भ्याउछ ।
-------------४ ----------------------------------
म पनि चराजस्तै स्वतन्त्र सपनाहरु
आकाश भरी भरी उडाउन चाहन्छु
म पनि चरा जस्तै स्वछन्द बिचारहरु
वृक्ष फेरी फेरी बसाउन चाहन्छु
म पनि चराजस्तै सद्भाव प्रेमहरु
पखेटा फिजाएर देशै भरी भरी पोख्न चाहन्छु
बस नेपाल आमा,
मलाई चरा जस्तै चमक भरेको जीउ देऊ !
मलाई चरा जस्तै उमंग भरेको मन देऊ !!
----------------------५ ---------------------
(समाप्त )

स्रष्टा : ड़ा दीपक यात्री
लेखनाथ-२७, कास्की
हाल :प्रमुख सूचना प्राबिधिक ,
नेपाल क्यान्सर हस्पिटल एण्ड रिसर्च सेन्टर
ललितपुर नेपाल
दिनांक : २०७९ साल फाल्गुन १  गते

No comments:

Post a Comment