Thursday, June 23, 2022

राष्ट्रप्रेमी

 तराइको माटो बग्यो, मेलम्चीको भूमी 

त्यही भूमीमा लम्पसार बनू कि बाध बनी 

राष्ट्रप्रेमी फूल वैले दुख्छ मेरो मुटु 

त्यही फूलको मुनि आफै मूल बनी फूटू 

----------------१ -------------------------

कोरोनाको कहरमा नेपाल देश रुदा 

बनू आफै कोभिशील भ्यक्सिनको रुप 

कालापानी लिपुलेक लिम्पियाधारा सिमा 

परचक्री पाउ परे तयार  तरवार लिन 

---------------------२ --------------

हिमालमा हिमपात पहाडमा पैह्रो 

मधेसमा खडेरी र उल्का बाढी मैलो 

रुन्छ मेरो मातृ गङ्गा देश कतै रोए 

भाक्छु मेरो देश सधै कालजयी रहे 

-----------------३ ----------------------

बाढी पसे, माटो खसे अश्रु भेल खस्छ 

कोरोनाको कहरमा मुटु मेरो पोल्छ 

राष्ट्रप्रेमी फूल वैले दुख्छ मेरो मुटु 

त्यही फूलको बोटभित्र मूल बनी फुटू

----------------४ -------------------------

                      (समाप्त )

No comments:

Post a Comment