Wednesday, July 27, 2022

नेपाली गजल प्रतियोगिताको निम्ति :

 नेपाली गजल प्रतियोगिताको निम्ति :


           म र मेरो राष्ट्र (गजल):


म राष्ट्रको सम्पदामा, आफूलाई सजाउछु !

म राष्ट्रको ध्वजाभित्र, चन्द्र सूर्य फहराउछु !!      

             १ 

म माटोमा लड़ूबुडू, कर्मभित्र रमाउन !

म रागमा नौमती गाऊ, राष्ट्रभक्ति जगाउन !!   

             २ 

अभावलाई सहूँ मैले, दवावलाई सहने छैन !

खडेरीलाई सहूँ  मैले, उत्पीडनलाई सहने छैन !!  

             ३ 

बदनाम होवोस मेरो, अपमान सहने छैन !

राष्ट्र मेरो सानै होला, पराइ पाइला टेक्न दिन्न !!  

            ४ 

एक दिन भोकै बसूँ आफै , कसैसंग माग्ने छैन !

एक छिन प्यासै रहूँ आफै , पराइ दैलो धाउने छैन !!  

            ५

दाउराको भारी बोकूँ, राष्ट्र झण्डा झुक्न दिन्न !

थाप्लोमा नाम्लो नै होस, स्वाभिमान नुग्न दिन्न !!  

            ६ 

म राष्ट्रको पहरे हूँ, सिमा कतै मिच्न दिन्न !

तयार छु शहीद हुन, राष्ट्र शान डग्न दिन्न !!  

          ७ 

--------- (समाप्त )----------- 

  

             श्रष्टा :  डा दीपक यात्री 

                    प्रमुख सूचना प्राबिधिक 

                      नेपाल क्यान्सर हस्पिटल एण्ड रिसर्च सेन्टर 

                        हरिसिद्दि, ललितपुर 



आदरणीय आयोजक ज्यु 

  नमस्कार !

     राष्ट्रिय युवा परिषदले आयोजना गरेको "खुल्ला गजल प्रतियोगिता" मा मैले  ७ सेरको " म र मेरो राष्ट्र (गजल)" यसै साथ संलग्न गरी पठाएको छु। साथमा पासपोर्ट साइजको फोटो पनि संलग्न गरेको छु। 

प्राप्ति खबर पाए आभारी हुनेथिए। 


No comments:

Post a Comment